سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قربانگاه خردها را بیشتر آنجا توان یافت که برق طمعها بر آن تافت . [نهج البلاغه]
صحیفه ی دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» متی ترانا و نراک؟

یابن الحسن! جمعه که می شود بدجور هواییتان می شوم. بد جور دلم می گیرد. کاش هر روزمان جمعه بود تا شاید حتی برای چند لحظه در روز "منتظر" می بودیم.

آقای من! به که و کجا شکایت برم، وقتی هم شاکی خودم هستم و هم متهم؟

مولای من! حالا می فهمم راست است که می گویند: از دل برود هر آن که از دیده رود!

اِلی مّتی اَحارُ فیکَ یا مولای، و اِلی مّتی؟

بدین دو دیده ی حیران من هزار افسوس                                                  که با دو آینه رویش عیان نمی بینم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بنده ی آزاد ( جمعه 90/6/18 :: ساعت 11:59 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه اش
کجا می رویم؟
بیدار شو
متی ترانا و نراک؟
مرگ یا زندگی؟
پیشنهاد
أین کرمک یا کریم؟
ره بر
به نام او

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 11454
» درباره من

صحیفه ی دل

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
دوستم
انسانم آرزوست

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب